Mavi Site

Mavi Site

Follow @eemreakinciTweet
Mavi site - Herşey Benim Forum - Buraya reklam vermek için tıklayın.
Logo

Bilgileriniz:
İp adresiniz: 54.81.105.205
Tarayıcınız: CCBot/2.0 (http://commoncrawl.org/faq/)
Bulunduğunuz sayfa:Photofiltre Resimleri Transparan(┼×effaf) Yapmak

Mavi site

Photofiltre Resimleri Transparan(Şeffaf) Yapmak

Photofiltreyi buradan indirin

Arkadaşlar eklediğim resimleri tam olarak yaparsanız sonuca ulaşırsınız.

Transparan yapmak isteyen arkadaşlar okusun:

Transparan yapabilmek için resim formatı "gif" veya "png" olması gerekir."jpg", "bmp", v.b. olmaz.

1.)İlk olarak yeni resim aç butonuna tıklıyoruz.Sonra açılan pencerede resim boyutlarını giriyoruz.Ben anlatımda banner yaparak örneklemek için 400x100 piksel yaptım.


2.)Açılan resmi tek renge boyayınız.(önplanda hangi renk yoksa onu yapmanız daha iyi olur)

3.)Yazı eklemek için aşağıdaki yolları izleyiniz.

4.)İşte geldik sadete...
resmi aşağıdaki gibi 128 veya 256 renk ayarlayınız.


4.)resimdeki aşamaları uygulayın.

Son aşama..
bunu da yaparsanız resim transparan oldu
artık...


ve yaptığımız resim


Gördüğünüz gibi arkaplanı şeffaf (yazının etrafının nokta gibi olmasının nedeni tolerans ayarını fazla yaptığım için)
Bu Kadar..


LÜTFEN EMEĞE SAYGI SADECE BİR YORUM YAZMANIZ, TEŞEKKÜR ETMENİZ YETER. Çok şey istemiyorum galiba?




Bu sayfa hakkındaki son yorum:
Yorumu gönderen: Chursleer, 19.04.2014, 19:19 (UTC):
paylaşımlarının devamını bekliyoruz ayrıca tşkler...

Yorumu gönderen: suskun şair, 01.03.2014, 00:32 (UTC):
çok tşk ederim babacan ellerine sağlık

Yorumu gönderen: lFNRHÇ3l, 12.06.2013, 08:33 (UTC):
saolun ama anlamadım dayı :)

Yorumu gönderen: murat, 11.03.2013, 19:35 (UTC):
banada bi tane şeffaf logo yaparmısn B harfi

Yorumu gönderen: rudeboy, 23.01.2013, 15:08 (UTC):
çok sagolda kardeş internet sayfası olarak giriyor bu direk onu ne yapcaz

Yorumu gönderen: emrah , 04.08.2012, 15:51 (UTC):
Tskrler kards te bide Sembolu göstersen Veya logo nasıl şeffaf yapılır ;) ;)

Yorumu gönderen: emre, 04.02.2012, 15:13 (UTC):
ben bunu metin2 lonca logomu şefaf yapacam C.A DİE
:D

Yorumu gönderen: ahmet, 24.01.2012, 13:57 (UTC):
kardeşş bunu symbol yapınca arkadai renk tekrar gelior ne yapmalıyım

Yorumu gönderen: topuz, 14.11.2011, 18:08 (UTC):
tskr

Yorumu gönderen: yılmaz arınç, 02.10.2011, 07:48 (UTC):
teşekkürler

Yorumu gönderen::15.09.2011, 09:03 (UTC)
chdkrks
chdkrks
Kapalı

Teşekkürler

Yorumu gönderen: hill., 27.03.2011, 12:34 (UTC):
Denedm ama oLmuyor beyaz sayfa oLuyo şeffaf değil
? ;-)

Yorumu gönderen: Ahmet, 12.02.2011, 14:27 (UTC):
Çok teşekkürler:)

Yorumu gönderen: kadir, 29.12.2010, 11:45 (UTC):
Tşkr

Yorumu gönderen::10.12.2010, 23:11 (UTC)
mavi-site
mavi-site
Kapalı

Bir şey değil Özkan bey. Resim eklemek için gösterdiğim gibi sadece sol üstteki yeni resim simgesine tıklıyorsunuz. Anlatımda ilk resimde gösterdiğim gibi.

Yorumu gönderen: şeref şenbiçer, 29.08.2010, 09:39 (UTC):
nasıl resim ekliyoruz

Yorumu gönderen: özkan çelik, 14.06.2010, 13:00 (UTC):
Teşekkürler Dostum.



Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsminiz:
Mesajın:
Bu site en iyi Mozilla Firefox ile 1024 x 768 çözünürlükte görüntülenir.
Copyright © 2007 All Rights Reserved. Designer by Emre AKINCI
"Siteden içerik alırken izin isteyiniz."

Mavi Site

Mavi Site

=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=